بررسی اجمالی
سیاست بازپرداخت و بازگشت تا پیش از انجام سفارش است. اگر سفارش شما در حال انجام یا تکمیل شده باشد، نمیتوانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.
موارد غیر قابل برگشت:
- کارت هدیه و لایسنس ها
- محصولات نرم افزاری قابل دانلود
برای تکمیل بازگشت شما، ما نیاز به رسید یا مدرک خرید داریم.
لطفا خرید خود را به سازنده ارسال نکنید.
شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت اعطا می شود:
- محصول دریافتی با جزئیات نوشته شده در سایت متفاوت باشد.
بازپرداخت
پس از دریافت و بررسی درخواست شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع دهیم.
در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش میشود و اعتباری به طور خودکار به کیف پول شما یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز اعمال میشود.
بازپرداخت دیر یا از دست رفته
اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکردهاید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.
اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما از طریق پشتیبانی انلاین یا تیکت تماس بگیرید.
تبدیل یا جایگزینی محصول
ما فقط در صورت معیوب بودن یا مغایرت با اطلاعات اقلام در صفحه محصول ان ها را تعویض می کنیم. در صورت نیاز به تعویض آن با همان کالا، با ما از طریق پشتیبانی انلاین یا تیکت تماس بگیرید.
هدایا
اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش بازگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد.
آیا نیاز به کمک بیشتری دارید؟
برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و بازپرداخت با ما از طریق پشتیبانی انلاین یا تیکت تماس بگیرید.